Ha,Ha,Ha stara śpiewka SAP. Ja mam LPG i też ważyłem samochód... Paranoja!
[O2] Problem z tylnym zawieszeniem Octavia II FL, sprężyny
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Na pierwszym darmowym przeglądzie zgłosiłem problem ze springam. Koles przyjmujący auto do serwisu połaził wokół niego usmiechnął sie i powiedział " tu jeszcze nie ma tragedii inne siedzą niżej" mam pojeździć i na następnym przeglądzie na 15 tys raczą zrobić pomiar :twisted: . Idiota na pierwszy rzut oka widzi że lupa wisi ale dla nich to normalne. Mało tego głąby posiali homologację od instalacji gazowej i do dowodu rejestracyjnego nie mogę wbic w urzędzie LPG k.....a jakaś masakra
Komentarz
-
-
No i wróciłem z przeglądu.
Pomiary prześwitu dały wynik 370 (full PB+ full LPG). Pan serwisant stwierdził, że on nie widzi aby auto "strasznie siedziało, a po drugie już raz miałem wymieniane" - więc mniemam, że powinienem już im du** więcej nie zawracać.
Jak to usłyszałem to myślałem, że mi para uszami pójdzie.
Tłumacze gościowi (spokojnie), że mnie to nie interesuje, że "Pan nie widzi i to że już raz wymieniali". Auto jest na gwarancji, jest skopany prześwit i proszę o naprawę.
Teraz ASO ma (mam nadzieję, że już to zrobili) pisać kwity do SAP z zapytaniem.
Swoją drogą o co tu się qr** mać jeszcze pytać :?:
Beczkę soli powinny dawać gratis przy zakupie auta w salonie.
" Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
Pzdr. - 1.6 MPI
Komentarz
-
-
Witam
Wrzucę swoje trzy grosze.
Auto odebrane w październiku jako nowe. Kompletnie nie przyszło mi do głowy, aby cokolwiek w zawieszeniu sprawdzać, odbieram i jazda. Po kilku dniach i 1000 przebiegu doszedłem do wniosku, że zawieszenie to raczej nie powinno tak pracować.
Tył stał normalnie, natomiast był tak twardy, że nie tłumił niczego, dosłownie podskakiwał na nierównościach. Amory naciągnięte do granic...
Wymienione sprężyny na takie od "miękkiej lupy" i jest niebo lepiej, a prześwit trzyma.
Mój wniosek jest taki, że aby pozbyć się problemu zwisu, Skoda zaczęła montować takie sprężyny co nie usiądą. Za fajnie na tym się nie jeździ, kilku innych kierowców testowało samochód, każdy z pawiem walczył.
I tak źle i tak niedobrze, ja zaufanie do tej marki ograniczam, a już widzę, że zgłaszanie problemu spotyka się z wypychaniem Klienta za drzwi.
Np. w ASO Honda nie do pomyślenia - usterka - drżący na dziurach reflektor ksenonowy - diagnosta nie wyjechał poza plac ASO i wymiana od ręki. w Skodzie nie sądzę aby bez opinii rzeczoznawcy się obyło...
Życzę powodzenia w walkach, a pewnie i moje zawieszenie siądzie, to w razie czego mam dwie nowe sprężyny NIE DO UŻYCIA!!!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pepedealerzostały dołożone w samochodzie spręzyny wspomagające. Auto do pełna zatankowane poszło do góry o 3 cm. Teraz wyraźnie widać że jest wyżej.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
sprawa tych sprezyn dotyczy takze niestety takze mojego auta. Dzisiaj po raz 1 zmierzylem i faktycznie tyl jest ponizej normy o 15mm (375mm) zmierzylem tak jak podajecie z pelnym bakiem, kolem zapasowym i narzedziami. Podjade w przyszlym tygodniu do aso zglosze to, bo gwaracja konczy mi sie za pół roku. jestem zdaia ze auto powinno trzymac norme konstrukcyjna a wlasciciel ma obowiazek dbac a sprawnosc techniczna auta bo wozi nim siebie i rodzine, jesli skoda odmowi zajecia sie ta sprawa to poprosze o stosowny dokument w ktorym opisza ze wedlug nich auto ktore nie zpelnia fabrycNej normy jest sprawne.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kris75jesli skoda odmowi zajecia sie ta sprawa to poprosze o stosowny dokument w ktorym opisza ze wedlug nich auto ktore nie zpelnia fabrycNej normy jest sprawne.
Komentarz
-
-
Witam,
stanąłem przed dylematem czy zastosować z oferty Lesjoforsa sprężyny zwykłe 42 857 19 ( średnica drutu 11,75 mm i długość bez obciążenia 357 mm), czy HD 42 857 20 ( średnica drutu 12,50 mm i długość bez obciążenia 323 mm).
Preferuje HD, ale mam wątpliwości związane z ich mniejszą długością (są o ponad 3 cm krótsze od zwykłych), tzn. czy po ich zamontowaniu tył "na pusto" nie będzie niższy przy zwykłych.
Jeśli przyjmiemy, że tył bez ładunku, przy jednych i drugich powinien być na jednym poziomie, oznaczałoby większe ugięcie zwykłych sprężyn w stosunku do HD o ponad 3 cm. Czy tak to wygląda istotnie ?
Komentarz
-
-
Sprezyny HD jak zauwazyles sa krotsze i twardsze.
Efekt taki ze wysokosc bedzie taka sama jak na seryjnych, ale bedzie mniej auto siadalo po obciazeniu oraz wieksza sztywnosc budy. (przerabialem juz to)
Zauwaz ze springi od combi sa dluzsze - zastosuj seryjne od combi, bedzie OK, lub HD combi jak chcesz nie miec bujania autem i wozic ziemniaki na tylach.Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002Wasil, zmierz jaką masz odległość w mm od środka dekielka felgi do dolnej krawędzi błotnika ( auto zatankowane do pełna PB+LPG ). U mnie też dupa strasznie siedziała i ostatnio wymienili sprężyny na gwarancji bez żadnego stękania. Miałem podobnie jak ty ( choć nie mam LPG ) trochę bagażu + żona z dzieckiem z tyłu i dupa waliła o progi zwalniające.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adamskyZamieszczone przez kowal 2002Wasil, zmierz jaką masz odległość w mm od środka dekielka felgi do dolnej krawędzi błotnika ( auto zatankowane do pełna PB+LPG ). U mnie też dupa strasznie siedziała i ostatnio wymienili sprężyny na gwarancji bez żadnego stękania. Miałem podobnie jak ty ( choć nie mam LPG ) trochę bagażu + żona z dzieckiem z tyłu i dupa waliła o progi zwalniające.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez termit886Zamieszczone przez adamskyZamieszczone przez kowal 2002Wasil, zmierz jaką masz odległość w mm od środka dekielka felgi do dolnej krawędzi błotnika ( auto zatankowane do pełna PB+LPG ). U mnie też dupa strasznie siedziała i ostatnio wymienili sprężyny na gwarancji bez żadnego stękania. Miałem podobnie jak ty ( choć nie mam LPG ) trochę bagażu + żona z dzieckiem z tyłu i dupa waliła o progi zwalniające.
Komentarz
-
Komentarz